Reactie plaatsen

Reacties

Johan
10 maanden geleden

Het dagje uit was top, heerlijke dag met lekker eten en veel gezelligheid.

Arie van Beelen
een jaar geleden

Fijne vakantie.geniet er maar van 🥴😉

klazien van de laar
2 jaar geleden

nog bedankt voor de bloemen na mijn operatie

lia barnhoorn
2 jaar geleden

nog bedankt voor de prachtige bloemen

ria van duijn
2 jaar geleden

bedank voor de bloemen

Rien
3 jaar geleden

Leuke, gezellige avond gehad

Arend Vlieland
6 jaar geleden

Bedankt voor de kerstgroet.
Allemaal gezegende kerstdagen
En een gezond 2021
Met vriendelijke groeten Arend Vlieland

janna klinkenberg
6 jaar geleden

goed gelukt ina het staat er duidelijk op

Lijda van Beelen
7 jaar geleden

Mooie en overzichtelijke
Er staan leuke foto op goed gedaan hoor.

Cor Varkevisser
7 jaar geleden

Mooie site, complimenten